top of page
  • Zdjęcie autoraRenata Radlak-Dominik

Niespodzianka ❤️

Kochani ❤️Tęsknicie za dźwiękiem moich tybetańskich mis, a przez internet jakość tego subtelnego dźwięku wiele traci . Ale nie dawało mi to spokoju i sposób się znalazł . Wczoraj w nocy jak mój synek zasnął nagrałam dla Was małą niespodziankę, którą chcę się teraz z Wami podzielić . Posłuchajcie sami . Podzielcie się wrażeniem to będę wiedziała czy nagrać więcej .

Przy okazji dziękuję serdecznie osobom, które dobrowolnie ze szczodrości serca wpłaciły na moje konto środki, które pomogą mi utrzymać naszą salę do jogi przez ten trudny czas. Jeśli ktoś chciałby również mnie dowolną kwotą wesprzeć, podaję numer konta :

Renata Radlak Dominik 87114020040000370274280504

Można też w niektórych bankach użyć po prostu numeru telefonu 502528326

Każde wsparcie doceniam ❤️✨❤️🕉✨😘✨🙏✨

Wszystkich chętnych zapraszam na dzisiejszą jogę o 18 . Będzie oczywiście również medytacja .

Bądźmy razem, wspierajmy się niech OGRÓD JOGI będzie naszym wspólnym obszarem zasiewu i rozkwitu najpiękniejszej energii miłości i współczucia . ❤️😘✨❤️🕉✨


21 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page