top of page
  • Zdjęcie autoraRenata Radlak-Dominik

Przednoworocznie

Życzę Wam pięknego przejścia, patrzcie w pustkę przed sobą z ufnością bo jest ona przepełniona mocą . Dostaniecie wszystko czego będziecie odbiciem. Odwzajemniajcie życiu miłość i dzielcie sie sobą z ludźmi a kładąc sie spać każdego dnia będziecie spełnieni... ❤️🕉🌞

O moich planach noworocznych: nie robię ich. 🌞Nie chcę by cel przesłonił mi drogę. Moja naiwna radość odkrywania gwarantuje pasjonujące biegi wydarzeń. Kiedy widzę drzwi wchodzę . Jeśli w ciemność to z równą strachowi ciekawością . Jestem zakochana w życiu. Uzależniona od jego przemian, lekcji i darów. Od możliwości jakie niesie każda chwila. A trwa ona tyle co uświadomienie jej sobie. I tylko tak mogę ją schwytać a wraz z nią złowić całe życie- pełną miłości świadomością! ❤️😘🕉



28 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Niespodzianka ❤️

Kochani ❤️Tęsknicie za dźwiękiem moich tybetańskich mis, a przez internet jakość tego subtelnego dźwięku wiele traci . Ale nie dawało mi to spokoju i sposób się znalazł . Wczoraj w nocy jak mój synek

bottom of page